Ssssraa o anne diye bağıran yavrunun hesabını kim nasıl verecek? KİM NASIL? BEN MAHVOLDUM. BEN BURADA MAH VOL DUM. KENDİNDEN GEÇMİŞ ANNEYE Mİ O ANNE DİYE HAYKIRAN EVLADA MI! ZULME SESSİZ KALAN DİLSİZ ŞEYTANDIR! BİR SAAT EVVEL SAMSUNDA YAŞANAN BİR OLAY.
_ADA_ Ssssraa burada çoğunluk lohusa ve her şeyi kafasına takıyor. Paylaşımınız hiç buraya uygun değil. Umarım çok fazla kişi görmeden kaldırırsınız. Herkesin kanını dondurmayın bence.
Elfydr Ssssraa ahhhhhhhh inanamıyorum. Yazıklar olsun kimse kurtarmamis mi ? Kadının başına vurmuş kesin birsey olmuştur . 😪😪😪
Aliveanne Ssssraa Dünyanın başına gelmiş en kotu şey bu insanlar . İğrenc iğrenç . Ya diyecek başka bişey yok . İns oda aynısını yaşar . Hatta daha beterini.
Tuba Ssssraa Merhaba, Platformumuzda lohusa ve emziren annelerimiz çok olduğu için videodan etkilenebileceğini düşündüğümden dolayı tarafımdan kaldırılmıştır🙏🏼
Ssssraa _ADA_ başlığı gören girmesin arkadaşım. Belirterek yazdık. Orada o ufacık can onu yaşadı yaşadı!
Linaninannesiii _ADA_ benimde görünce psikolojim bozuluyor bazen diyorumki idam gelsede hepsi ölse hapse girince hep çıkıyorlar tutuksuz vs bişeyler oluyor ben haber bile izleyemeyen biriyim izlemem hiç dayanamam ağlarım. Genelde önemli olayları eşim söyler olan biteni izleyemem bile haberleri 😞
Aselbuk ah o yavruya cok uzuldum allahim bu ne kiz nasilda agliyo kadin ne durumda acaba boyle pisliklere yecavuzculere idam gelmeli artik
_ADA_ Ssssraa başka bir arkadaş videosuz bu postun aynısını paylaşmış. Oradalar çoktan barışmışlar yazıyor. Hiç bir insan kadın ya da erkek veya çocuk ne bu duruma maruz kalsın ne de böyle bir ana şahitlik etsin. Kimse istemez ama başlığınızı okuyan direk girip videoyu izleyecek. Daha yeni doğum yapanlar var daha çok etkilenirler diye demiştim.
sonsuzmutlulukkk Ssssraa bacım millette korkuyor artık eskisi gibi insanlar da cesaret de yok her türlü manyak var Allah canını alsın da böylelerinin toptan temizlik
Ssssraa Tuba o annelerimiz haberleri de mi izlemiyor acaba ? lütfen yapmayın. Bizim bakmaya dayanamadığımız şeyi insanlar yaşıyor ya.