antropologanne amin canım çabucak çıkartır inşallah bizim 7. Aydan sonra uykumuz bi bozuldu bidaha düzelmedi hergün diş diye diye 10. Ayda çıkardı valla inşallah sizinki öyle olmazda kolay çıkartırsın bak biraz önce sana yazdıgımda yatırdım uyu diye mutfağı toplayım derken geri kalktı şimdi memede uyuyor bu böyle sabah a kadar sürüyor 🤷🏻♀️