8 bucuk aylık kızım. Bir süredir geceleri çok huzursuz. Bir türlü dalamıyor. Tam daldı diyorum inliyerek uyanıyor bir o tarafa bi bu tarafa dönüp duruyor. Tekrar alıp uyutuyorum 15 dk sonra yine başa sarıyoruz. 10 gün oldu sanıyorum, üst damağı kabardı beyaz beyaz bişiler belirginleşti. Diş gelicek herhalde. Çok yorucu ama, gram uyku yok ikimizde de. Diş böyle huzursuzluk yaparmı ? Yoksa başka bir derdimi var da ben mi anlayamıyorum 😢