kitapkokusu_ zaten tv izleyen bir bebek değildi bir yaşına kadar neredeyse hiç açmıyordum azı diş döneminde iştahsızlıkla birlikte başladı tv izleme zor değil de bana yorucu oluyor biraz yemek saatleri daha uzadı sürekli ilgisini çekmeye çalışıyorum önüne su koyuyorum pencereden bakarken yiyoruz ya da yiyeceklerle oynarken bir de her sofraya oturduğumuzda tok da olsa onu da oturtup elline çatal kaşık veriyorum yiyecek koyuyorum önüne bir kaç gün daha az yiyorlar ama öğün saatlerini açtığınız zaman normale dönüyor yemeleri siz de deneyin aç kalacak diye korkmayın yemek yemek insani bir ihtiyaç en sonunda kendi isteyecektir yemeyi 🌱