kitapkokusu_ çok düşük değil aslında %25 persentil aralığında sanırım. Kızım 18 aylıkken 9 kiloydu 😔 öncesi bu kadar üstüne düşseydim açardım telefonu yeterki yesin derdim. Gelişim geriliği bizim önümüze çok fazla sorun çıkardı.
Akışına bıraktım ama farklı sağlık sorunları çıktı, hep kilo problem oldu tedavisini geciktirdi.
Size tavsiyem sevdiği yiyeceklerde TV açmayın acsanizda çizgi filme tam odaklanmaması için bak orada arı ve ayı var gibi çizgi filmi anlatın verdiğiniz yemeğinde adını söyleyin. Ama sevmediği yiyeceklerde açın. İleriki aylarda daha çok bağımlı oluyorlar. Ben sadece yemek yerken açıyorm. Bu şekilde bize doktor önerdi.