Dn123 benim de sabrım tükendi şuan 2 yaşında az çok kendini kurtardı gibi. Tekrar aynı şeyleri yaşamak için gerekli sabrı kendimde göremiyorum. Ya bi de ben açıkcası ikinci çocuğum olursa ilkinden kısıp ikisine de az az vermek istemem tek olsun ama tam olsun istiyorum. Yani bir müzik aleti çalsın, bir sporla ilgilensin, bir hobisi olsun ne bilim donanımlı büyüsün istiyorum. İki çocuğa aynı koşullarda iyi şartlar sunabilmek günümüzde zor gibi.