SonSerce Günümüzde çocuk bakmak hem maddi hem manevi yönden çok zor. Sizin şuan kaç çocuğunuz var, kaç tane düşünüyorsunuz, kardeş ya da kardeşler olmalı mı ?
Seherronya SonSerce ben 2 çocuklu olduğum için herkes 2 tane peş peşe yapsın istiyorum. Kimse benden daha rahat olsun istemiyoruuum 😂 Güzel Türkiyemizin genç nüfusuna katkı sağlayalım lütfen en az 2 çocuk Haydi Türkiye başarabilirsin !!!
CemreKerem35 SonSerce 3 yaşında bir oğlum var kendi kendine bile bakabilen bir çocuk hatta bugün sütünü içti biberonu mutfağa koydu bir peçete ile masayı silip düzeltip kalktı masadan o derece işlerini kendisi halleder bazen bir kardeşi olsun istiyorum ama hayat şartları sosyal çevre ekonomik sorunlar eğitimin kalitesizliği vs düşününce bir çocuk yetiştirmek bile çok zor 2.ye cesaret edemiyorum .
Fitifiti SonSerce Buradan 80 milyona sesleniyorum😬 ya peş peşe nefes almadan yapın 2 yaş krizine gelmeden ya da en az 5-6 sene ara koyun. Kesin bilgi yayalım elden ele🌝
Bendeanneyim Dogumum aşırı zor gectigi icin ve sabrim psikolojim yetmeyeceği icin Allah izin verirse insallah tek cocukla kalmak istiyorum 1 kizim var
SonSerce Seherronya 2 tane isteyerek mi yaptınız yoksa kaza kurşunu mu acaba :) ne kadar yaş var aralarında. Peş peşe dediğinize göre fazla yok gibi. Ben böyle yapanlara hayranlıkla bakıp cesaretlerinden dolayı tebrik etmek istiyorum ben cesaret edemiyorum edemicem de galiba 😅
2Minnosannesi Seherronya Ayni durumdayız bende söylüyorum çevreme pes peşe yapin çok rahat diye kandırıyorum😂😂
otose_san Seherronya jsksjsks bizde de durumlar aynı, sadece tavsiye etmiyorum kimseye 😂 sorana huni arıyorum diyorum artık
SonSerce [silindi] alkışların en büyüğü size gelsin 🥰 4 tane zor olmuyor mu yanınızda size yardım eden birileri var mı, kaç yaşlarındalar.
Gamzesizgamze Fitifiti eşim de böyle söyleyip beni kandırma niyetinde 😅 ne kadar olmalı araları. Ben şimdi kalsam 22 23 oluyor
Seherronya SonSerce evet bile isteye yaptım 😂 sanki yürek yemişcesine doğumdan sonra hiç korunmadım 😂😂 aralarında 16 ay var 2 kızım var .😍
SonSerce Seherronya doğum süreciniz nasıldı, yardımcı birileri var mıydı yanınızda. Ben açıkcası tek başımayım. Eşim yardımcı oluyor ama bir yere kadar. O yüzden sabrıma ve psikolojime çok güvenmiyorum. Çok rahat bir doğum yaptım hamileliğim sorunsuz geçti ama nedense doğum korkusu sardı şimdi olsa doğuramam diyorum
hunilimomm SonSerce 1 kızım var 21 aylık arada düşünüyorum ama sonra geri vazgeçiyorum 😂😂 diğer arkadaşlara başarılar diliyorum
[silindi] SonSerce 9 8 ve 2 aylık 3 oğlum 27 aylık kızım var.4. numaram supriz oldu bana .Eşim saolsunn çok yardımcı bide üst katta kayinvalidemler var zorda kalırsam yada hastane isim falan olursa onlardan destek alıyorum.🙂Suanlik en soru uykusuzluk miniğim pek uyumuyor 😴
Seherronya SonSerce doğumum kolay oldu ilki normal oldu ikincisi sezaryen. İkisindede hiç sorun yaşamadım. Bana yardımcı olan hem annem var hem eşim o yüzden çok fazla bunalmıyorum. Ama gerçekci olmak gerekirse tek başına bakmak zor . Yani en azından tek başına bakılacaksa büyüğünün tuvalet eğitimi vs tamamlanmış olsa daha kolay olur.
Aysen58 SonSerce birtane ile kalmakta ayrı bir başarı bence. Benim hayalim tek çocuk umarım araya 2. İçin boş hevesler girmez.
Koalina SonSerce 1 tane kızım var sabrım fiziken ruhen gücüm daha fazlasına yetmeyeceği için Rabbim ona ömür versin. Hem doğdu doğalı kızımı evde büyüttüm böyle bir devirde daha fazlasınada gerek yok diye düşünüyorum.
SonSerce Seherronya ben anneme biraz uzaktayım onların aracı da yok 2 otobüsle gelmeleri lazım o yüzden çok sık gelemiyor. Kayınvalidem yakın ama o da belinden ameliyat falan oldu tek başına bakamaz. Doğum yapmadan önce bile çalıştığım takdirde bakamayacağını söylemişti zaten. O yüzden gel bana yardım et de demem. Bir taneyle bile çok zorlanıyorum bazen düşünüyorum şuan 2-3 aylık bir bebek daha olsa yanımda diye ama yok iyice dibe çökerdim herhalde. O yüzden 5-6 yaşına kadar düşünmüyorum o zaman da yaşım 37-38’olcak yapmam herhalde daha
Aylingneess SonSerce eşim yardımcı olsa çocuk bakımı konusundan ben de doğururdum 2-3tane ama kusura bakmasın artık Allah uzun ömürler versin evlatlarımıza