BiberciMoms kime yorum yazdığınızı gördüm o yüzden yazdım zaten size. Postun sahibine yanıt vermiş ve sizinkiler kaç kilo diye sormuş sadece. Ne yediriyorsunuz diye sormamış. O hanımefendi de zor yemek yedirdiğinden Bahsetmiş. Sizin verdiğin tarzda yanıtlar böyle anneleri motive etmiyor bunu sizde gayet iyi bilerek yazıyorsunuz o cevabı. Bahsettiğiniz gibi alışma ile ne kadar alakalıysa genetikte bi o kadar etkili bu konularda.