Hatice2626 Kızlar kızım hiçbişey yemiyor. Saatlerce ac kalsın yine de aglamıyor acıkınca. Birde yedirince agzında tutma bekletme huyu var ve bir tabak yemek benim 1 bucuk saatimi alıyor. Siznkilerde öyle mi ya? Bu huyundan nasıl vazgecirebilirim
416767 Hatice2626 ayniyiz malesef.bir çözüm bulamiorum bende zorla yediriyorum onuda sizinki gbi agzinda bekletiyor hatta bu yüzden kaç kere kustu 🤦 ne zor şey anne olmak
Adileeee Hatice2626 yemin ederim ki aynıyız yemek saati gelecek diye stres olurmu bı insan aslında çok güzel kaşık çatal kullanıyor ama yemiyor ben peşinden kostur koştur yut annecim diye diye bı kalıyorum eşim gelmeden doyuruyorum artık onu yoksa bende yiyemiyorum o hiç durmuyor nerde o yiyen bebeler 🤦
Annesizanne Hatice2626 asla yemiyor ya benimki sabah kahvaltısında Menemen olursa onu güzel yer sadece onun dışında asla birşey yemez 😖11,5 12 kilo arası sizinkiler kaç kilo kızlar
BiberciMoms Annesizanne benimki 16 kilo 👼🏻 Ne bulsa yiyor ama ek gıdaya geçtiğimizden beri böyleydi hiç değişmedi 🤷🏻♀️😂
Hatice2626 ma9419 yok canım emzirmeyi 7. Ayda bıraktık. Malesef. Ek takviye vermiyorum fakat bu gidişle doktora gidip balık yağı isteyeceğim. İştah actıgını cok söleyen var
BiberciMoms ma9419 Kime cevap verdiğime bakarsanız görürsünüz. Sadece okuyup yorum yapmak kolay sanırım ! Yorum yapan annelerden birine yazdım. Her çocuk yiyecek diye bi kaide yok zaten. Alışma ile alakalı. Gereksiz gerginlik çıkarmayalım lütfen
Annesizanne ma9419 iç sesim 😂olsun canım sağlıklıları yerinde olsun da zayıf olsunlar sorun değil kuzucum 🥰
Nildailay Hatice2626 bizden yemek yiyoruz peşimden mutfağa geliyor başlıyor mam mam mam artık açmı tokmu anlamıyorum bizdedr bu sorun var 🧐
ma9419 BiberciMoms kime yorum yazdığınızı gördüm o yüzden yazdım zaten size. Postun sahibine yanıt vermiş ve sizinkiler kaç kilo diye sormuş sadece. Ne yediriyorsunuz diye sormamış. O hanımefendi de zor yemek yedirdiğinden Bahsetmiş. Sizin verdiğin tarzda yanıtlar böyle anneleri motive etmiyor bunu sizde gayet iyi bilerek yazıyorsunuz o cevabı. Bahsettiğiniz gibi alışma ile ne kadar alakalıysa genetikte bi o kadar etkili bu konularda.
eslem123 Hatice2626 aynıyız canım 16 aylık ve zorla yiyor her yemek yedirme sorun valla sıkılıyor insan artık 10 kilo bizim hanım daha
EgeveAlyaninannesi Benim kizimda 17 aylik evet cok istahsiz zorla azcik azcik yediriyorum birde dis cikardigi zamanlarda bu durum oluyor bizde belki sizdede oyle olabilir..
Hatice2626 EgeveAlyaninannesi yok canım 2 3 aydır diş falan gelmiyor sık sık bakıyorum da. Benimki ek gıdaya basladıgından beri böle
Cnprtk Hatice2626 aynıyız iştah sıfır neredeyse zorla yediriyorum ve ağızda tutuyo çiğneme zaten yok hala püre isyanlardaym
eslem123 Cnprtk aynen ya katılıyorum içim gidiyor bizde her yemek yedirme sonu sinir krizi ile bitiriyor