homosapiens kundaklanmadiginda kendini boslukta gibi hissediyor annekarni skışık biryer oldugundan sarip sarmalandiginda guvende hissediyor kendini. Bizimkide kundaklanmaktan nefret ediyordu ben sarsam kendi ellerini cikarip yine yzuune goturuyodu zaten cocuk hareketli.
uykuya dalarken elimle tutuyodum kollarini daldiktan sonrada battaniyeye sariyodum. Diger turlu uyuyana kadar 52748839 kez aciyodu kollarini. Fermuarli kundaklar var trendyolda onlardan deneyebilirsiniz bizimki onuda kabul etmedi. 3 buck aylik olduk sicramalar azaldi ama
tam gecmedi uyuturken sadece kollari sariyorum hala