Mom042 bebeklerin uykuda sıçraması çok normal, zamanla geçiyor zaten. Ben çareyi kundakta bulmuştum yoksa ne o uyuyor ne beni uyutuyordu. Kız kardeşim doktor o da normal demişti ben de netten baktım normal diyor doktorlar. Başka sıkıntısı yoksa boşuna hastaneye götürmeyin bu hastalık zamanı 🥰