Zamira Ben akşam yemeğinde hep bulgur yerdim pilav hic yetmezdim birde yatmadan önce dereotu doğrayıp yoğurda katip yerdim gece hep akardı süt kazağıma. Yeşillik ye bol bol
Nida_nur4448 Zamira tamam canım benim denicem dedğin seylerii❤️yatmadan önce yesem kilo aldirmi yoğurt çörek otu
Bebegim_28 Nida_nur4448 sütün olsun diye devamlı yemene gerek yok ki bol bol su içmen yeterli 😊ben öyle yapıyorum. He şekerim düşünce mecbur yiyorum 🤷♀️
Bebegim_28 Nida_nur4448 tabi su en güzel süt yapan şeydir. Yeşil soğan bulgur pilavı da gayet güzel süt yapar 😊
atlasannesi1 Nida_nur4448 benimde üç ay bi haftalık oğlum. Ben de normal Doğum yaptım. Geçen ay adet oldum zannettim. Çok az oldu. Bi gün sadece. Sonra olmadı. Normaldir heralde. Emzirirken olmazmış. Olmaması güzel bence. Çünkü adetliyken sütün tadı değişirmiş