Bize sürekli kontrole gittiğimiz doktor da oğlumun gelişiminin ileri olduğunu söyledi. 2 yaş kontrolünde 3 yaş algılama ve ifade etme becerisine sahip gibi görünüyor bakalım nasıl devam edecek dedi. Bizi ve çevremizi şaşırtan 19 aylıktan beri 4-5 kelimeli cümlelerle konuşuyor oluşu, şu ara aştı kendini konuşma konusunda, okuduğumuz kitapları ezberlemiş bir kelimeyi yanlış söylesem düzeltiyor, 30 parça puzzle tek görüşte yapıyor, şimdi 40 parça aldım bakalım ne yapacak, yetişkin şarkılarına ilk duyuşta eşlik ediyor. Motor becerilerde bir ilerilik gözlemlemedim. 2 yaşına kadar tv izlemedi, çok ilgilendim bence bunların meyvesini alıyoruz ama bir yanımda üstün zeka kesinlikle değil de parlak zeka olabilir diyor. Takip edin siz de yaş ilerledikçe daha netleşir yaşıtlarıyla bir fark varsa