inciperininannesi Öncelikle bunun beğeni alma isteği oldugunu siz varsayıyorsunuz ki üzgünüm yanlış bir varsayım.
Elbette aklımıza takılan şeyleri sorup, içimizi rahatlatmak ya da emsal durumlar varsa doktora başvurmadan önce annelere danışmak için buradayız.
Bana yazdığınız şu mesaj gibi bir post açıp, daha çarpıcı bir kaç örnek verseydiniz eminim altındaki yorumlar çok daha farklı olurdu. Böyle alayvari yorumlar olmazdı.
1.5 yaşındaki çocuğun hayvanları bildiğini d, bunu farkeden hemşirenin de buna çok şaşırdığını yazarsanız elbette daha az ciddiye alınırsınız.
Bu biraz “bebeğim 1 aylık, doğduktan sonra 2 kilo almış doktor iyi dedi ama bana çok az geliyor sizce nasıl” gibi post açan kişilerin postlarını çağrıştırıyor üzgünüm.
Ayrıca sürekli okuduğunuzu ve çocuğunuzun da dikkatli oldugunu söylemişsiniz elbette bunun bir artısı olacak ve daha kaliteli bir dil-konuşma süreci geçirecek.
Sağlıkla büyüsün…