jap O konuda bende çok doğalcıyım inanın. Hem kendimde hem bebeğimde.
Ve aynı şeyi düşünüyorum ilaca alıştırmak vucuda zararlarını yüklemek hiç istemiyorum. Ama 1 çay kaşığı calpol vermek mi 2 gün ateşten kıvranması mı derseniz calpol vermeyi seçerim.
4 ayı bitti pişik kremi dahi kullanmadım en doğalının bile doğal olmadığını düşündüğüm için mesela.
Meme uçlarım o kadar yara oldu sırf ağzına krem girmesin diye doğal şeyler dışında hiçbir şey sürmedim
6 yaşını bitirmiş yeğenlerim var maşallah hasta olsalar bitki çayı vs ile geçer ilaç kullandıklarını hatırlamam aşı zamanları kullandıkları calpol dışında:)