jap Bence aynı örnek olmadı çünkü sabah kalktığımda vucuduma bir hastalığın mikrobu enjekte edilmiyor.
O yüzden herhangi bir önlem almıyorum ama Migrenim oldugu için aşırı gürültülü ya da kokulu bir ortama maruz kalmışsam ne olur ne olmaz diye ya kremimi sürüyorum ya da ilacımı içiyorum. Çünkü ağrı tutarsa 3 günüme mal alıyor.
Ayrıca 4 ay aşısında vermedim çıkarsa vereyim diye 2 gündür ateşli ..