ipekkizimm biz 8. Ayda beyazını yavaş yavaş tattırıp arttırarak yaklaşık 15 gün sonra tam olatak vermeye başladık. Bu süreçte gözlemledik hep, bir sorun teşkil etmeyince bir tam yumurta yemeğe başladı. Aslında erken tanıştırmakla doğru yapıyorsunuz ama mukuslu kaka yumurtaya bir tepki mi yoksa sizin yediğiniz bir şeylere mi anlamak için kademeli olarak besinleri kesip, hangi besinin sebep olduğunu bulmanız gerekiyoe bu noktada.