Meflug kurtulmak ? ne çirkin bi tabir insan evladından neden kurtulmak istesin ki ? Ben orda tamamen şahsi dusuncelerimi ve yaşadıklarımı anlattım. Neden bu kadar karamsar ve sert cevap verdiniz onu anlayamadım? Sakın olun Allah şifasını versin evladınızın ama ben emzik emip meme reddi yasayan birini gormedim ve tamamen kendimden örnek verip bunu anlatmaya çalıştım. 3 aydan sonra memeden uzaklaşıyor demissiniz bende aksine uzaklasmadigini belirttim. Hepsi bu.