Phillips avent verdim 😆 bırak atsın sen yine ver 😃 ben 4 aylıkken alıştırdım , altını açarken mesela sabah uyandığında ver , öyle öyle alışkanlık haline geliyor ve bekliyor , sonra alışınca sürekli alır , emzik tutmadığı zamanlarda evden çıkmamız imkansız oluyordu yoksa 🤭