Damla59 doğduğu günden beri sling ve ergonomik kanguru kullanıyorum. En büyük iyikim. Her şeyi özgürce yapıyoruz hem de bağlanma için çok iyi. O mutlu ben mutlu. Anında uyuyor içinde. Ben çamaşır asıyorum, yemek yapıyorum, ev süpürüyorum, yürüyüş, lesslie bile yaptık beraber. Araba külfetinden de kurtarıyor bir kere bile kullanmadık. Babası da giyiyor kanguruyu. Biz çok memnunuz.