Ysmnar yenidoğan aparatları oluyormuş ilk doğumdan itibaren onunla kullanabiliyorsunuz. Ben almadım. Benim kullandığım kanguru 5 kilodan itibaren yenidoğan aparatsız kullanılabiliyor o yüzden 3. Aydan itibaren kullandım. Oturur pozisyonda olmuyor aslında. Kullanım videoları var izleyebilirsiniz. Ayakların M şeklinde olması ve belin hafif eğimli durması gerekiyor. Vücut yapısı için hiçbir sorun yok.