Boncugunmelegi Eecc vallahi komple bırakan var oda kötü buda kötü hepsi ayrı bir stres Allah’ım tüm annelerin yardımcısı olsun
ftsdmrhn Meme reddi 4. Aya girince mi başlıyor, benimki 3 ay 16 gunluk ,şuan atağın ,6. Gunundeymisiz ama eskisinden daha fazla emiyor , sonra olacak bu meme reddi hrrhslde öyle mi
Boncugunmelegi ftsdmrhn o zamanlar benim bebeğim de sürekli emmek istiyordu bianda istemiyorlar valla şaşırıyorum iştahsızlık oluyor diyorsunki sen acikmadin mi felan stres oluyorsun emzirmek için uyutup emzirmeyi tercih ediyorum
busraozturkicenn ftsdmrhn bizimkide öyle ilk aylardaki gibi sürekli memede durmak istiyor. umarım red başlamaz
Yahmir Boncugunmelegi valla benim oğlum ne aşılarda ağlıyor nede ataklarda huzursuzluk yaratıyor atak dönemine girince ben anlıyorum olduğundan fazla süt içiyor o dönemde ama hiç huzursuzluk yok hep gülüyor gündüz 2 kere 2-3 saat uyuyor geceleri hiç uyanmıyor 🤷♀️
Olric11 Boncugunmelegi mama meme reddi deli gibi uykusu var uykuya direniyor çığlık çığlığa ağlama krizleri. Kucaktan inmek istemiyor hiç bir şeyle oyalanmıyor gündüz uykuları 10 dk anca gece bin defa uyanma üstelin kolik oğlum 😞 gaz sancımız bitti sanarken 4. Ayda tekrar başladı
Boncugunmelegi Olric11 ayyy yaşadıklarımi anlattınız resmen gaz haricinde hepsi malesef çok zorluyor ya bebislerimiz hzuursuz olunca anneler daha yorgun ve yıpranıyor
ulkercikolataligofret Allah sabır versin bizim çok zor geçmişti tam 45 gün. Sabır çekerek gün saymıştım bitsin diye. 5,5 aylıkken düzeldi her şey.