Boncugunmelegi 4 ay 6 günlüğüz gündüzleri meme reddi uykusuzluğa direnmek huzursuzluk diş derken böyle geçiyor geceleri uykuluyken emzirebiliyorummm sizde durum ne kızlar
Morfrenk Boncugunmelegi bizimde öyle geçmişti. Ayakta gezerek emzirdim ben bir de arkamda biri onunla göz teması kurarken emzirdim onu oyalıyordu yani..
Epifenomen-gkc Boncugunmelegi ayakta emziriyorum belim koptu artık ne zaman bitecek şafak karanlık mı bilmiyorum
kubra33 Boncugunmelegi benim bebeğim 3 ay 18 günlük bizim de çok huysuz atak dönemindeyiz 4. Ay bitince tekrar mı başlayacak hani 5. Aya girince bitiyordu 😫
ozlem21240493 Boncugunmelegi bizimde öyle geçti. Ben pilates topunda hafif hafif zıplayarak emzirdim. Sakinleşmesine de yardımcı oldu. Belki işinize yarar 🤷🏻♀️😓
Boncugunmelegi ozlem21240493 canım onuda denedim bizimkini uyutunca ancak emiyor yoksa herşeye her sese adapte
Alptuna Boncugunmelegi bizde berbat durumdayız 3 ay 25 günlük.emmiyor sürekli mızmızlanıyor ağlıyor fön makinesi açınca ancak sakinleşiyor.bu atak 35 gün görünüyor 35 gün boyunca böyle mi devam edecek 🤦🏼♀️
Helloduruko Boncugunmelegi 5 gun cok kotuydu o arada birde bexero asisi vuruldu ne gece ne gunduzumuz kaldi valla. Ama cok sukur 5 gun ile atlattik, bugun 4 ay 9 gunluk takvime gore atak devam ediyor ama bence bitti😇