Mom088 balık yağını 1 yaşından beri düzenli kullanıyoruz. İştah açmıyor🤭
doktorunuza danışarak kullanmanız daha iyi olur, en son gittiğimizde bir tane vitamin şurubu vermişti iştahı için ama o da işe yaramamıştı.
Balık yağını 1 çay kaşığı veriyoruz, vitamini sadece 1 aylığına yazmıştı onu da 1 ölçek kullanmıştık.