EmineYilmaz iyikianneyim61 canım memnun musun bebeğinin iştahı nasıl kaç aylık bu arada iştah için almak istiyorum
iyikianneyim61 EmineYilmaz balik yağıyla o vitamini kullanmaya basladiktan sonda eskiye gore istahi daha iyi canım suanlik memnunum inş boylede devam eder cunku yemiyordu cok yoruyordu beni
EmineYilmaz iyikianneyim61 aman maşallah subhanallah diyelim öncelikle nutrigen bitti 2. Onu denemek istiyorum da sorayım dedim
Oyku123 Gamzosgamzos möllersin hangi cesidini kullaniyorsunuz bizede onerdi doktor ama aromasina karar veremedim.
9004 Canselyaren1231 böyle geceleri çareler arıyorum iştahsız her yemek yeme olayı kabus oluyor bana 🥺🥺