Vanilya canım doktora sormuştum 3 yaşındaki çoçuğun göbsrk deliğini kızarması ve iltihap akması normal mi diye verdiği cevap.
Normal değildir , iç tarafta onfalik bir durumu vardır doktorunuza görünün gerekirse oranın tekrar incelenmesi ve hatta ultrason la iç tarafta damarda bir devamlılık bir açıklık varmı bakılması lazım. Ya da lokal doku enfeksiyon u varmı diye bakılması gerekir uygun bir tedavi uygulanır böyke demişti ama siz bir kez yakmışşsınız Bi görünün inş bir şeyi yoktur içiniz rahatlar