Vanilya o kızarıklık bizde de oluyor ama egzamamız var ondan sanırım, ben kortizonlu krem sürünce geçiyor çünkü. Bide vucudunu kremlerken o kremler oraya doluyor, bende beyazlık sandım ama değilmiş. Siz krem sürdünüz mü hiç birikiyor orda çünkü. Islak pamukla bir silin.