Busralyaa inanin sızdırmıyor. Sadece bez uzun kalırsa yanı kucuk tuvaletiyle dolmuşsa üstüne büyük yaparsa sızma oluyor cunku artık bezin emme yeri kalmıyor. Onun dışında sızma olmuyor. Bide büyük tuvalet su gibi olduğu icin ister istemez sızar. Hangi lastik suyu tutabilir ki. Ben daha cok lastik izinden şikayetçiydim 4 kullanıyorduk, suan 4+ kullanıyorum hiç lastik izi olmuyor. Sizin bebeğiniz ne kadarın kac kilo ? Büyük geliyor bez sanırım gerçekten sizin anlattığınız gibi gunde bi kac sızıyorsa beden büyük geliyordur.