Bende kullanıyordum ama aynen öyle taşırma yapıyordu. Özellikle misafirliğe gittiğimde rezillik yaşıyordum resmen. Baby Turco’ya geçtim bu ay çok memnunum. Emin olamadığımdan sadece 1 paket almıştım ama baya beğendim. Bundan sonra ona devam etmeyi düşünüyorum. Şuan elimde Molfix Pure&Soft da var onu da kullanıyorum. O da çok güzel baya kalitelidir bez ama birazoahalı geliyor bana, o yüzden Baby Turco kullanmayı planlıyorum