cydcvk tosbikinannesi1 [url=https://hizliresim.com/JhIbeP][img]https://i.hizliresim.com/JhIbeP.png[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/aWAOiL][img]https://i.hizliresim.com/aWAOiL.png[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/XLg8C2][img]https://i.hizliresim.com/XLg8C2.jpg[/img][/url] eşim mobilyacı. Mobilyaları o yaptı. Ivır zıvırıda ben aldım. Beşik bizim odamızda. Çocugun odası soğuk oluyo kapısı hep kapalı. Daha hiç kullanamadık odayı 9 aylığız
tosbikinannesi1 Mom83 benim görümcem de bundan aldı evet çekmeceler falan çıkıyor çocuğu şuan 5 yaşında öyle kullanıyor baya büyüyor yani
hilaliii Büyünce yapmak daha mantıklı bence zaten odasında yatmayacak 3 yaşlarına kadar anlamayınca başlayınca mobilyacıya gidip kendine seçtireceğim ben hem odasına heves edip bizimle yatmaktan vazgeçer hem de bebekliğinden beri aynı şeyleri görüp sıkılmaz