tosbikinannesi1 Bebeğim 5 aylık bende artık bı odası olsun istiyorum. Yanımızda kalıyor. Bebeğinizin oda düzenlerini paylaşırmısınz bana da fikir olur 😌🌃
Annis-ogul tosbikinannesi1 cnm bn yatak odası takımı qldim ilk önce besik gibi sallanıyor sonrasında ust kismi çıkıp alt tarafi 15 yasa kadar baza olarak kullanılıyor bnce boyle bisey al daha uzun ömürlü gider
Med tosbikinannesi1 genç odası gibi bişey aldım bu büyüyenlerden 15 yasa kadar kullanılıyor yatak sökülüp çekmecelik fln çıkıyor. Şuan beşik modunda. Duvarlarında yıldızlar ayıcıklar falan var kedi köpek vs yapıştırdım. Küçük kitaplığı var duvarda. Fikir olsun
cydcvk tosbikinannesi1 [url=https://hizliresim.com/JhIbeP][img]https://i.hizliresim.com/JhIbeP.png[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/aWAOiL][img]https://i.hizliresim.com/aWAOiL.png[/img][/url] [url=https://hizliresim.com/XLg8C2][img]https://i.hizliresim.com/XLg8C2.jpg[/img][/url] eşim mobilyacı. Mobilyaları o yaptı. Ivır zıvırıda ben aldım. Beşik bizim odamızda. Çocugun odası soğuk oluyo kapısı hep kapalı. Daha hiç kullanamadık odayı 9 aylığız
tosbikinannesi1 Büyük bı beşik alıp yine şuan ki beşiğinde oraya koyabilirim ileride bunu kaldırırım Yada takım olarak mı alınıyor acaba 🤔
tosbikinannesi1 Canselerdm aslında bende düşünmüyordum bı postta okudum ne kadar erken ayirirsak alışmaları daha iyi oluyormuş ondan da önemlisi bizden dolayı bebeklerin de sürekli uykusu bölünüyor Muş 🤷
Deletedmom_36 20 aylik hala bizim odamizda yatiyor☺️Henuz bir odasi yok besiginde mutlu acikcasi yanlis ama babasiyla bende mutluyuz bu sekilde varsin 3 yasina 4 yasina kadar bizimle yatsin 🙈
Mom83 Med böyle birşeymi acaba ? Biz bunu bir türlü kullanamadık dolap olarak kullanıyoruz 🥴 Büyüyen 15 yaşına kadar kullanabilecehi bumu
Elfydr Mom83 ilk kızımın boyle büyüyen karyola sı vardi. Ben yatağa çevirdim uzun surede kullandı. Sonra taşınırken başka yatak aldim. Bunuda eski evimizde bıraktık. Yoksa daha 10 yaşına falan kullanılırdı.
tosbikinannesi1 Mom83 benim görümcem de bundan aldı evet çekmeceler falan çıkıyor çocuğu şuan 5 yaşında öyle kullanıyor baya büyüyor yani
Mom83 Elfydr Teşekkürler canım. Bende büyütüp kullanırım ilerde. Benim cocuklar bi değişik uyuyamıyorlar bu yatakta oglum 2buçuk yaşında park yatakta uyuyor. Oglum bunda uyudugu zaman yukarı tırmanıyor gece düşer die uyutamıyoruz 🥴
Elfydr Mom83 beşik olarak bende kullanamadim. Benim kızım da hic sevmedi. Sanirim 2 yastan sonra yatağa çevirdik biz.