Birminisannesi Canım oncelikle sakin ol bebeğim suan 4.5 aylik hala genizine kaciyor onceleri cok daha fazlaydi hatta burada ben de post acmistim emzirmekten korkar hale gelmistim her emzirmede 5-6 kere bogulurdu kizim. Ben ilk dogdugunda makas yapiyordum hemsire uyarisiyla c sekli tutusa gectim fakat buradaki arkadaslarin onerisiyle tekrar makas yaptim sut akisini yavaslatiyor. Ayrica burda cogu kisi sütünü sağ demis hayir kesinlikle sagma. Ben sut fazla geliyor diye on sutu sagdim megerse daha cok tazyik yaptirmisim kizim daha cok bogulmaya basladi ne kadar sagarsan o kadar sutun cogalir daha cok bogulur. Bebeğini dumduz kucaginda yatirarak emzirme basi gogsunden yukarida olsun yani / şu işaret gibi düşün daha eğik hali. Sen Biraz geriye dogru yat bebek yukarda olsun. Boguluncada panik olma yan cevir ve sirtina vur. Zamanla daha cok oksurerek kendilerini kurtarmayi basariyorlar merak etme tecrubeyle sabit. Buyudukcede azaliyor. Rabbim sabir ve guc kuvvet versin ❤