AloneMom maalesef mastite yol açabiliyor. Ben de kötü bi tecrübeyle öğrenmiştim bunu. C şeklinde tutmayı başaramıyordum, istemsizce makas tutuşu yapıyordum ve inanılmaz bir mastit ordusu sarmıştı göğüsümü. Emzirme danışmanından yardım alarak C şeklinde emzirmeyi öğrenmiştim… Yanlış anlamayın size tepki göstermek değil amacım, sadece Allah korusun kimse yaşamasın öyle bi durumu. Ondan yazdım🙏🥰
gamzeadg C şeklinde tutarsanız bebeğiniz kolay boşaltır göğüsünüzü. Boşaltamadığını hissettiğiniz anda da sağım yapabilirsiniz. Makas tutuşu doğru değildir ve mastite yol açar. Çok geçmiş olsun sizede umarım kısa sürede geçer🙏