[silindi] ben kendim doğum yaptım sırada kızıma sleepy almıştım daha sonra hediye olarak Prima geldi Molfix geldi doğduğunda ama bir şey söyleyeyim sleepy pişik yapmamıştı Prima kızım da çok kötü bir şeye sebep olmuştu Hatta kullanmadım gelen hediye Yeni doğum yapmış bir arkadaşa verdim Daha sonra bir iki kere silipi kullandık bir gün markette Eşim vardiyalı çalışıyor sleepy Bize lazım olan numarasını bulamamış bunun üzerine mahalledeki BİM’den bez aldık çok güzeldi BİM bezini de gibi kullandık daha sonra Migros bezini kullandım bir ara pandemi dönemi girince devamlı BİM bezi kullandım şimdi Migros bezi birazcık kızımı rahatsız etmeye başladı Bir de külot bezi yok benim istediğim numara da o yüzden Molfix aldım Dün geçe külotlu bez 6 numara aldım Bakalım inşallah memnun kalırsam devamlı artık bunu alırım çünkü kızım artık altını bağlı attırırken bağlı attırmak istemiyor o yüzden külot bez kullanmak istiyorum artık Molfix i deneyeceğim yani Ama Prima çok pahalı Yani bizim bütçemiz kaldırmaz da onu Allah var ama diğer kullandığım bezlerde çocuğumu Allah var hiçbir zararı cildi hassas olmasına rağmen olmadı