[silindi] 15 aylık olana kadar prima premium care kullandım fakat külot bez pahalı ve zorlamaya başladı bizi biraz.Denemek için sleepy aldım baktım bi sıkıntı yok.1-1.5 aydır sleepy kullanıyorum.Primadan çok memnundum ama malesef cırtlı beze göre fiyat farkı vardı