Bellabells denizdekibulut eltimin kızlarının vardı kocaman bir bebekti.kız çocukları çok seviyor.anne baba kızlarını sevindirmek istiyorsa alır.ama hediye olarak biraz fazla fiyatı
denizdekibulut Bellabells Bir dediğini iki etmezler bizde etmeyiz ama bu bebek çok pahalı.Herkes geçim derdinde.Belki doğum gününde daha uygun bir siteden teyzesi ile ortaklaşa alırız.Ama bu fiyata bir bebek alınmaz..
Mayisannesi34 İnstagramda bir sayfa var gümrükte kalan malları satıyor geçen bu bebekten getirmişlerdi. İsim vermek yasak değilse vereyim baya uygun diye hatırlıyorum 😊
AlpAnnesi94 denizdekibulut Kuzenim bi arkadaşından görmüş ve çok istemişti alamadık tabi resmen kira parası. Ne bebek aldıysak olmadı aklı hala bunda 🤷🏼♀️🙈
Olcay denizdekibulut benim yeğenimde gördü istedi ama ikna edebildim oyuncakcıya götürüp istediği başka bebekler aldım daha çok sevindi, o kadar saçma bir bebekki bu fiyata değecek hiçbir özelliği yok ne kafa bu fiyatı koymuşlar hala şaşırıyorum
Olcay denizdekibulut oyuncakcıya götürüp ona seçme şansı verin hoşuna gider unutur belki daha ekonomik olur
Caglarass denizdekibulut Evet gerçekten değecek bi bebek değil. Tek yaptığı ağlamak 😄 Bi öneride bulunamayacağım malesef 🙈
iki_prenses_annesi201 denizdekibulut yok artık bn şok 😲😲😲 bu be fiyat 🙄🙄 sanki canlı bbekte… Çok pahalı ya.. Allh yardmcnz olsn inşAllah vazgeçer unutur bu bebeği.. Yazık günah vermyn okdr para birz ağlr üzülr ama almyn çok yazık bu paraya
Merkurretrosu denizdekibulut o kadar pahal ıdeğil ya trendyolda 474 liraya var toyzshop ta 599 lira tabi bana kalırsa onlarda değmez ama bin küsür lirada değil
balkabagianasi denizdekibulut ciciobello hasta olmuş ağlıyor 😄 bebeği gördüğümden belli aklımda çalıyor bilgim yok üste kalsın 🧜🏻♀️