Eşim sağlıkcı olduğu için haliyle nöbetlerle oek denk gelemiyorduk.. Ama baktım olmuyor kullandığım o regl uygulamasını silmistim,bir farklısını yüklemiştim o ay.. Ama asla bakmıyorum sinirliyim tüm uygulamalara oda laf olsun diye duruyor 🤣 Yakın arkadasımla aynı gün olurduk hep ille test yap bak senin cok gecti diyip duruyordu bi baktım meğer 5 gün gecmiş bile.. Ertesi sabah esim nöbet cıkısı oldugu için yatıyordu,bende bi ayak ateslenmesiyle uyuyamıyorum,neyse dedim en iyisi test yapayımda aklımda kalmasın.. Banyoda testi yaptım ama asla teste bakmıyorum 🤣 O kadar ümitsizimki yani 😂 O cift cizgiyi görmemle hayatımda ilk kez sevincten ağladım,ama nasıl ağlamak 😊 Ahhh canım yavrum,8 aylık hamilelik sürecim oldu tek bir öğünüm bile midemde kalmasa bile iyiki hayatımıza geldin,neşemiz oldun 🌟 Ahhh o güne gittim simdi.. ❤️ Allahım herkese nasip et isteyen🙏🙏