Ben de anlatayım :) ben pcoluyum ve adetlerim hep düzensizdi ve sürekli doktora gidiyordum her gittiğim doktor bana çocuğumun olmayacağını söylemişti… Düşünsenize 17-18 yaşlarındasınız ve doktor size ‘senin bu şekilde çocuğun olmaz’ diyo… benim için yıkımdı. Tek bir doktor hariç… o bana ‘böyle bir şey söylemenin yanlış olduğunu, ilişki esnasında yumurtlama zamanına denk geldiğinde çok kolay olacağını, denk gelmezse biraz tedaviye ihtiyacım olacağını söylemişti.
Evlendim. 3 yıl korunduk. Bir ara denedik olmadı. Tekrar korunmaya başladık. Sonra tekrar denemek istedik ama 2 aydır adet olmuyordum yine. Doktora gittim pcolu olduğumu ama çocuk düşündüğümüzü tedavi olmak istediğimi söyledim. Beni tedavi etmek yerine yani bir ilaç vs vermek yerine büyük hastaneye gidip araştırılmam gerektiğini eşimin de gitmesi gerektiğini hamile kalamayacağımı söyledi. Gözlerim dolu dolu çıktım odadan.
Ertesi gün başka bir doktora gittim. Muayene sırasında yumurtamın olduğunu söyledi. Hiç bir ilaç vermeyeceğim çocuk düşünüyosanız bugün ve yarından sonra ilişki öneriyorum dedi. Hamile kalmazsan 15 güne adet olursun o zaman 3. Günü gel, olmazsan hamile olma ihtimalin var dedi.
ve adet olmadım.. ama evde test de yapmadım. Çünkü adet belirtilerim vardı nasılsa bu şekilde hamile kalamazdım hep öyle söylediler bana.
ultrasondan baktı göremedi bir şey, kan testi yapalım dedi. Sonuç çıkana kadar geçen süre benim için dünyanın en uzun en geçmek bilmeyen zamanıydı…
ve sonuç çıktı adım söylendi. Evet benim dedim. Evde test yaptın mı dediler hayır sonuç ne dedim. Ta ta taaaaa pozitifti evet hamileydim !!! O an kuşları anladım nasıl uçtuklarını nasıl bulutlar üstünde olduklarını, kanatlarım yoktu ama uçuyordum ben de…
sonra bana tüm ‘çocuğun olmaz’ diyen doktorların gelmişine geçmişine yedi sülalesine selam çaktım 😂😂