Ben de 31+5 de doğum yaptım. Ben şanslıydım bebeğimin yanında kalabildim. yoğun bakımda benimki de dahil bütün bebekler saniyelik apne geçiriyordu bağlı oldukları makineler ötüyor ordan anlıyorlardı. Ben ilkinde paniklemiştim makine ötünce hemşire uyudukları için nefes almayı unutuyolar demişti. ayak altına tırnakla dokununca da yanağını biraz sıkınca kendine geliyordu hemen. Genelde kafein veriliyor benim oğluma da verdiler doktor kalbi daha iyi atsın diye veriyoruz demişti.Büyüdükçe geçiyor merak etme. Ben makineye o kadar alışmıştım ki nasıl olcak evde ne yapıcam diyodum ama zaten o apneler geçmeden çıkarmadılar. Ama tabi hala çok kıpırdamadan yatarsa bi dürtmeden duramıyorum 🙄😬