Prens3456 Şimdi okudum bu u evet kafein başlıyorlar biz duyunca çok şaşırmıştım kafein ne alaka die.Bende kucağıma almistim ertesi günü bı heves gittim beyninden vurulmuş dönmüştüm.Korkma inşallah tekrarlamaz.Olmasa iyiymiş de yinede hastanede olması çok iyi son aşamaya gelmişsiniz taburcu edil evde geçirse daha sıkıntı olurdu.İnsallah tez zamanda taburcu olur bebeğin 🙂