Annesirintugceuzun Buradayız da bebelerden ancak fırsat buluyoruz yani ben kendi adıma öyleyim kostur kostur🙊Bu arada birşey soracağım bir kaç posta girdiğimde bu postta dahil olmak üzere ağa tekrar bağlan diyor sürekli bu neden kaynaklanıyor olabilir sonra tekrar dene butonuna basıyorum sürekli ancak öyle açılıyor bazende açılmıyor çıkıp tekrar aynı posta giriyorum💁🌹