Asyadeniz çok geçmiş olsun benim çocuğum 11 aylık daha telefon tv görmedi ama haberi duyduğumdan beri haykırasım var avaz avaz bağırasım var ne istiyorlar çocuklardan nasıl canilik insafsızlık vicdansızlık!!! Allah korumuş oğlunuzu sus dedi diyip susada bilirdi oğlunuz! Her iki yavrunuz için çok çok geçmiş olsun ! Allah kolaylıklar versin size de inşallah