Eise Damla59 sütünüz vardır mutlaka da azdır , mama vermeye devam ederken sütünüzü arttırmak için bol su için , manuel makine ile düzenli sağım yapın , uğut tatlısı diye bir şey var ondan yiyin
Damla59 Eise evet var bazen görüyorum ama yeterli değil dediğiniz gibi sagiyorum su da içiyorum rezene çayı, yeşillikler, hurma vs her şeyi deniyorum ama yok emmiyor uzun süreli hep ağlıyor memede
Eise Damla59 ben de aynı şeyi yaşadım da sütün az geliyor canım damla damla bebek oluk oluk gelsin ister zaten aç yorulacak gücü yok
Sevda6767 Zehraklccc Allah bu kaynanalari bildiği gibi yapsın tabii böyle kaynanalari. Benimki de bir defa sütün yok dedi dedim nerden biliyorsun e göğsünden belli dedi. Dedim göğsüme mi bakıyorsun. İkinci defa da sanki sütün mü var dedi. Açtım ağzımı yumdum gözümü. Eşim de vardı dedim bir daha sütüm ile ilgili yorum yapma sakın kırmak istemiyorum ama sakın dedim. Bir daha da bişey demedi
Zehraklccc Sevda6767 sen iyi demişsin ben hiç bi şey diyemedim bak şimdi ne anlatacak ben doğum yaptığım hafta bebeğim 2 gün küvezde kan şekeri düştüğü için evde süt sağıyorum kaynanam görümcem kocam başımda bekliyor hepsi de sütün yok diyip durdular sen yine kendini korumuşsun ben oturdum ağladım 3 ayımda sütüm geldi kaynanam ala ineğim 3. Ayda sütü geldi diyip duruyor hala bende evet 3. Ayda da olsa geldi çok şükür diyorum başka bi şey diyemiyorum
Deniz3461 Damla59 canım laktamax diye bir süt artırıcı var. Tamamen doğal kapsül şeklinde. Günde bir tane içiyorum ben çok faydasını görüyorum. Tavsiye ederim. Doktorum günde üç demişti ama o zaman süt çok fazla tazyikli geliyordu. Stok yapmak için iyi. Ama şimdi günde bir tane içiyorum bebeğim doyuyor.
Deniz3461 Damla59 bir de sütü artırmak için emmiyorsa tabii sağ ama bebeğin emmesi daha çok artırır. Bir de mamayı neyle veriyorsun? Biberonla mı veriyorsun? Eğer biberonla veriyorsan memendeyken çocuğun bağırmasının sebebi sütün mama gibi kolay şekilde gelmemesi. Öncelikle mamayı biberonla vermeyi bırakmalısın.
Damla59 Deniz3461 şöyle ki ben hem emziriyorum hem sagiyorum gerçi bir haftayı geçik sagmiyorum artık gelmediğini görünce moralim bozuluyor. Biz biraz sorunlu doğduk 2 gün kuvezde kaldı hemşireler kesinlikle kaşıkla ya da siringayla mama vermeyin biberonla verin kan şekerinin düşmemesi lazım dedi ben önceden normal biberonla veriyordum salak gibi sonradan meme uyumlu biberon aldım eskiden 5 dk içtiği mamayi şimdi 10 15 dk içiyor yani, çekim gücü her şeyi de var ayrıca açken bile emmiyor beni ağlıyor memede
Deniz3461 Damla59 ya şöyle benim de bebeğim biraz erken doğdu hemen uzamış sarılık vardı bizde de. Sürekli beslemek gerekiyordu. Ben de öyle yaptım anne göğsüne uyumlu diye ama hangi biberon olursa olsun anne göğsündeki akış olmaz bebek için her zaman daha kolay. Naçizane fikrim başka yöntemle ver sonuçta yemesi önemli kan şekeri düşmemesi için yöntem önemlindeğil bence. Biraz mücadele edersin ama sorma oh be dersin. Ben oturup çok ağladığımı biliyorum ama bir hafta sabır edersen olur canım.
Sevda6767 Zehraklccc pislik yaa.. hayır yani sütümüZ hiç olmayadabilir. Niye bu şekilde moral bozuyorlar anlamıyorum aslında bilerek pislik yapıyorlar. Psikolojinin sütü etkilediğini biliyorlar. Neyse boşver canim sıkma canını çok şükür sütün gelmiş. Biz yavrularımızın sağlığına bakalım. Kapat kulağını duyma hiç onu