Damla59 canım benim seni o kadar iyi anlıyorum ki 😔 benimde sütüm yoktu benim oğlum 5 aylık oldu 3,3 bıcuk ayda geldi sütüm, bak şimdi ne yap biliyor musun bebeğin her memeyi tuttuğunda 50 yada 25 mama yedirmeye çalış. kussun bırak kusması çok yediği için benim oğlumda çok kusuyor, bi de sütüm yok mu diye düşünme o da sütün gelmesini engelliyor ilk başlarda kaynanam çok yaptı onu bana ,sütün yok deyip durdu ağlattı beni bende en sonunda yoksa yok ölim mi dedim kafaya takmamaya başladım sütüm geldi 😂