Mimarhanim ya bence en mantıklısı o çünkü çok pahalı bir alet ve zaten şu devirde geçinmek çok zor o kadar para vereceğime uyguna o aparatı alırım oğlumun başka ihtiyaçlarını alırım 😍 siz kullandınız mı memnun kaldınız mı yani güzel pişiriyor mu peki bir de örnek veriyorum püre yapıcaz ya ne işe ezmek gerekiyor çatal mı yoksa plastik eziciler varya onlarla mı