AlpAnnesi94 krem sürdüm diğer dediklerinizden sürmedim 10 güne düştü dikişler, krem yakmıyordur kremi sürdüğünde sızlama olduğu için ağlıyordur hatta bize ıslak mendil sakın sürmeyin dedi eğer bulaşırsa belden aşağısını yıkayın dedi. Ben sık sık yıkadım günde iki falan sonra krem sürmüştüm. Ama siz 5 6 gün olsun ondan sonra yıkarsınız. Kontrole gittiğinizde doktorunuz size de söyler hafif geriye doğru çekmeniz gerekecek onu İlerleyen zamanlarda yaparsınız