İyi günler ,hayırlı cumalar tatlı anneler! 🌸
Bugün Dr Salih Selman’a sünnet olduk. Belki duymuşsunuzdur aynı zamanda hafızmış kendisi.
Bebeğim 6,5 aylık. Sünnet esnasında ve sonrasında her şey gayet güzeldi. Ama eve gelince uyuşukluğu gitti sanırım başladı ağlamaya ve hiç bu kadar ağladığını hatırlamıyorum onunla beraber bende ağladım tabii. 3-4 saat oluyo şimdi uyuyakaldı ama ara ara ağluyo kalkıp. Ne zaman geçer bu acı acaba? Papatya suyu ve kantaron yağı sürüyorum. Krem ve ağrı kesici de verdi doktor. Ama süreç nasıl ilerleyecek,bardak koysam mı,yürüteçe ne zaman binebilir bidaha, nelere dikkat etmeliyim??
Tecrübelerinize ihtiyacım var. 👼🏻