Naciyedinc Mom078 hangi boya olmalı. İlla kuaförmü ya 😂🙈 ilk kez evde kendim boyıycam bilmiyorum çnkü
Pixel Mom078 bana da öyle geliyor ya valla gaza geldim. Organik diye işte Sepete eklememle sipariş vermem 3 sn oldu.
Naciyedinc Pixel evet birsürü doktor yorumuna baktım. Kimi boyayın kimi boyamayın diyor. Kendi doktoruma da sorduğumda sana kalmış ama boyamanı tavsiye etmem diyor 🤪 tecrübeye sabit bayanları dinleyip boyayacağım valla. Silkeleniyim bi 😂
Pixel Naciyedinc senin doktor benimkinin aynısıymış 🙂 verdim valla siparişi buradaki arkadaşları da okuyup pazartesi kargolanır. Az önce kararsızdım bu ne hız yiğidim diyorum kendime.
ArtHistory Pixel benim de saçım kömür siyası kulaklarımın üst kısmında çok beyazlarım oldu, kendimi çok kötü hissediyorum. Ben amonyaksız boya kullanıyorum.
Pixel ArtHistory benimde tam üstler çok fena oldu onları kapatıcam diye tuhaf tuhaf saç modelleri yapıyorum 💂🏻♂️