Birdunyagezegen Naciyedinc canım o boyadan değil. Bebek ilaç kullanıyorsa ilaçtandir. 😃 Korkma boyayabilirsin
Yasemin_06 Naciyedinc yaaa hic duymadim ve daha gecen hafta boyadim sacimi heveslendim ilk defaboyadim loreal paris excelens mocha kahve ye boyadim
emation55 Naciyedinc ben güvenilir bi kuaförde sabah kalablk olmadan açılır açılmaz randevu aldm omre yaptrcam bakalm 😂
Pixel Naciyedinc doktorlar da iki ayrı fikir söylüyor. Ben organik boya baktım trendyoldan natura balance organik saç boyası alsam mı diye düşünüyorum.7 aylık olmak üzere düz siyaha boyuyorum nasılsa ama boyamam laaaaaazım 😭
Naciyedinc Pixel evet birsürü doktor yorumuna baktım. Kimi boyayın kimi boyamayın diyor. Kendi doktoruma da sorduğumda sana kalmış ama boyamanı tavsiye etmem diyor 🤪 tecrübeye sabit bayanları dinleyip boyayacağım valla. Silkeleniyim bi 😂
ArtHistory Pixel benim de saçım kömür siyası kulaklarımın üst kısmında çok beyazlarım oldu, kendimi çok kötü hissediyorum. Ben amonyaksız boya kullanıyorum.
ArtHistory Naciyedinc ben daha geçtiğimiz hafta kızımın 4 ay kontrolünde sordum doktorumuza hocam emziriyorum saç boyamamım sakıncası olur mu sütümle ilgili diye, hiçbir şey olmaz boyatabilirsiniz dedi.