3-4 öğün oluyor son öğün gece maması oluyor zaten. Kahvaltıda tarhanali omlet, çeyrek salatalık, 2 zeytin, minik küpler süzme peynir, elma,avokado veya muz rendesine pekmez akitiyorum üzerine ceviz unu, 3 tane bebe bisküvisi. Şimdi burda oha çocuk sindiremz diyenler olursa bu yediklerini salona gidene kadar eritiyor. 5 saniye sabit durmuyo oğlum 🤦🏼♀️ yani onun yediğini başka bebek yese boğum boğum olur ama bizimki çırpidan hallice 😀